Известие

Collapse
No announcement yet.

Alfa Romeo 147 или Vw golf 4

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Alfa Romeo 147 или Vw golf 4

    Здравейте приятели, нов съм във форума и се извинявам, ако съм пуснал темата в грешния раздел.
    На 20 години съм и обмислям покупка на първата ми кола, до сега карах колите на баща ми.
    Търся хечбек и разполагам с около 5000 лв, гледам горе долу, че Алфа 2005-6 е в този ценови диапазон.
    За голфа не се интересувам много, защото съм наясно малко, или много защото имам приятели с такива коли.
    Главно се чудя кое да избера Голф 1.9ТДИ 131 коня(помпа-дюза), или Алфа Ромео 147 1.9ЖТД(120 или 150 коня).
    За бензин е вариант само Голф 1.8 турбо.
    Та както казах с голфа съм наясно г/д, макар че ако има някой запознат и с него ще се радвам да сподели мнение.
    Интересувам се от Алфата, до колкото разбрах ЖТД мотора е комън рейл и е сполучлив.
    Кой е по-добрия вариянт 150 или 120 коня ?
    И двата ли са добри двигатели.
    За интериор и екстериор няма да говоря, то се знае.
    Искам да попитам мотора с верига ли е ?
    Каква е цената за първоначално обслужване(масла,филтри, ролки, ремъци и др.) ?
    Какви са цените по окачването и как е като здравина, сравнено с голф 4 ?
    Искам да разбера, колкото се може повече за този автомобил, за да не си блъскам главата след това.
    Благодаря.

  • #2
    Значи за да си купиш алфа за 5000 лв търси от преди фейса, за да може като я купиш да си я стегниш както трябва... а не да купиш фейсова за парите си и да нямаш след това да я обслужиш и тя да почне да се обажда за ремонти и да намразиш тотално марката...! Моето мнение е или да събереш повечко пари и да си вземеш фейсова алфа и да си я нагласиш както трябва или ако бързаш да си купуваш се насочи към алфи преди фейса 140-коньовите...! И голфа е вариант, но за 5000лв. помпа-дюза едва ли ще намериш читава... а и са много дървени коли, но пък за нашите пътища са идеални!
    Alfa Romeo 147 1.9 JTD 115 к.с. + remap + straight pipe ~ 150к.с.

    Comment


    • #3
      Здравей, мисля си, че ще стигнат 5000 лв., за да купя фейсова Алфа. Тези 5000 лв. ги отделям само за покупка.
      След това знам, че ще има минимум 1000 лв. разходи.
      Затова и попитах, за първоначално обслужване.

      Comment


      • #4
        Защо не се огледаш за една а3-ка,барем не е толкоз дървена от към дизайн като голфа,иначе окачването и матора са същите.Имал съм 8l 110 коня дизел.Разход извън градско с 80км/ч 4/100 нафта,с 130км/ч 5,5/100.Предлагаха ми бартер за 147 пак с 1.9 с доплащане от тяхна страна но не се навих Двигателите са корави,мойта я продах на 350 000 реални км поне момчето ще се отвози
        SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

        Comment


        • #5
          Ти сам си си отговорил на въпроса,салона на ГоУфу е повърня отвсякъде,всичко скърца и хлопа,мотора на на 147-ца е в пъти по модерен,по тих и има сериозна тяга,аз те съветвам да си вземеш 147-ца.
          П.С Имал съм Голф 4-ка и дори след продажбата му продължавам да съм алергичен към тази кола без значение дали е бензинова или дизелова,щото много корифеи обясняват как разбираш ли италианките се чупели и частите им били цифра,а Голфа за 2 години при мен глътна пари колкото половина покупна цена и пак си беше кенеф.

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от кученцетоОгиитаткоДоги Покажи съобщение
            Защо не се огледаш за една а3-ка,барем не е толкоз дървена от към дизайн като голфа,иначе окачването и матора са същите.Имал съм 8l 110 коня дизел.Разход извън градско с 80км/ч 4/100 нафта,с 130км/ч 5,5/100.Предлагаха ми бартер за 147 пак с 1.9 с доплащане от тяхна страна но не се навих Двигателите са корави,мойта я продах на 350 000 реални км поне момчето ще се отвози
            Ауди а3 са по-скъпи и прав си не са толкова дървени от към дизайн, но на практика са едни и същи коли.
            А не се връзва да взема а3 с роторна помпа на цена, на която ше си зема ЖТД. Затова и сравнявам помпа-дюза с ЖТД.
            Не казвам, че е лошо Аудито, но са дори по-скъпи от Алфите, поне с такова впечатление съм останал.

            ---------- Post added at 22:18 ---------- Previous post was at 22:16 ----------

            Първоначално публикувано от Bobiuzunov Покажи съобщение
            Ти сам си си отговорил на въпроса,салона на ГоУфу е повърня отвсякъде,всичко скърца и хлопа,мотора на на 147-ца е в пъти по модерен,по тих и има сериозна тяга,аз те съветвам да си вземеш 147-ца.
            П.С Имал съм Голф 4-ка и дори след продажбата му продължавам да съм алергичен към тази кола без значение дали е бензинова или дизелова,щото много корифеи обясняват как разбираш ли италианките се чупели и частите им били цифра,а Голфа за 2 години при мен глътна пари колкото половина покупна цена и пак си беше кенеф.
            Благодаря за мнението колега, но не съм отговорил на въпросите по-горе.
            Затова и споменах, че няма смисъл да се коментира интериор и екстериор.
            Питам за обслужване, окачване и разлики между 150 и 120 коня на ЖТД.

            Comment


            • #7
              Основната разлика между 120 и 150 коня е главите ето ти ангренажен комплект за 150 коня
              http://axm-auto.com/index2.php?brand...=14&subcat=152
              ето и за 120 коня
              http://axm-auto.com/index2.php?brand...=14&subcat=152
              Сега за окачването 147-156 си страдат хронично от разбити тампони на горните носачи,задното окачване няма нищо сложно и няма с какво да те изненада.

              Comment


              • #8
                [QUOTE=powerfull;1456816]Ауди а3 са по-скъпи и прав си не са толкова дървени от към дизайн, но на практика са едни и същи коли.
                А не се връзва да взема а3 с роторна помпа на цена, на която ше си зема ЖТД. Затова и сравнявам помпа-дюза с ЖТД.
                Не казвам, че е лошо Аудито, но са дори по-скъпи от Алфите, поне с такова впечатление съм останал.[COLOR="Silver"]




                Да ама докато на аудито му смениш един път окачването,на алфата ще го смениш три пъти,а дървенията на возията е същата.И мисля че 147 ще ти е една идея по теснотия вътре...........Примерно части за а3-ката които може и втора употреба,може да ползваш и голф 4-ка за донор.Аз на мойта а3-ка имах задни тампони за смяна и на тяхната цена си намерих целия заден мост от голф-4 в перфектно състояние но за 147 не знам да ли има друга алтернатива за донор..........За 5хил. може да си намериш прелично ауди,е нема да е помпа дюза,но те са и по надеждни и по малко главоболия от помпа дюза.
                Last edited by кученцетоОгиитаткоДоги; d.m.y г., 22:34.
                SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

                Comment


                • #9
                  [QUOTE=кученцетоОгиитаткоДоги;1456830]
                  Първоначално публикувано от powerfull Покажи съобщение
                  Ауди а3 са по-скъпи и прав си не са толкова дървени от към дизайн, но на практика са едни и същи коли.
                  А не се връзва да взема а3 с роторна помпа на цена, на която ше си зема ЖТД. Затова и сравнявам помпа-дюза с ЖТД.
                  Не казвам, че е лошо Аудито, но са дори по-скъпи от Алфите, поне с такова впечатление съм останал.[COLOR="Silver"]




                  Да ама докато на аудито му смениш един път окачването,на алфата ще го смениш три пъти,а дървенията на возията е същата.И мисля че 147 ще ти е една идея по теснотия вътре...........Примерно части за а3-ката които може и втора употреба,може да ползваш и голф 4-ка за донор.Аз на мойта а3-ка имах задни тампони за смяна и на тяхната цена си намерих целия заден мост от голф-4 в перфектно състояние но за 147 не знам да ли има друга алтернатива за донор..........За 5хил. може да си намериш прелично ауди,е нема да е помпа дюза,но те са и по надеждни и по малко главоболия от помпа дюза.
                  Благодаря за мнението.
                  Все пак ще продължавам да сондирам мнения за Алфата.
                  Всъщност, ако взимам ауди а3 8л или голф 4, най-вероятно ще е с 1.8 турбо бензиновия мотор.

                  ---------- Post added at 23:01 ---------- Previous post was at 23:00 ----------

                  Първоначално публикувано от Bobiuzunov Покажи съобщение
                  Основната разлика между 120 и 150 коня е главите ето ти ангренажен комплект за 150 коня
                  http://axm-auto.com/index2.php?brand...=14&subcat=152
                  ето и за 120 коня
                  http://axm-auto.com/index2.php?brand...=14&subcat=152
                  Сега за окачването 147-156 си страдат хронично от разбити тампони на горните носачи,задното окачване няма нищо сложно и няма с какво да те изненада.
                  Благодаря. Значи до колкото разбрах, ако съм разбрал правилно :Д, ще ми трябват едно 1000 лева само за обслужване на Алфа 150 коня ЖТД ?

                  Comment


                  • #10
                    Ама верно сме на всяка манджа мерудия тука всичките

                    Колега, фейслифтова алфа за 5000 е зор работа да знаеш (ако търсиш жива де,а не някой съживен труп) особенно ако е нов внос за тия пари се приготви за 600лв за регистрация и оттам нататъка се кръсти да нее пълен дроб,а ако е регистрирана и гледана кола то по-скоро се приготви за поне 6 хилки за покупка , но поне ще си спестиш ядове и време.
                    Като цяло Алфата си е алфа! но трябва да си отваряш очите иначе ще патиш. Търси регистрирана в движение и карай в някой кадърен сервиз за проверка и си ти човека.

                    А вагена,ами ваген... коли които и след 2000г са помпа дюза и лопат та тракат нямат нужда от коментар.

                    П.С> Оги дог колко ли алфи има в бг на реално под 350 хил км(за JTD говоря)
                    EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                    EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                    NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                    Comment


                    • #11
                      Според линковете които съм ти дал ангренажния комплект на 150 коня е даже по евтин,другото е еднакво,масло филтри и окачване евентуално,така че мое лично мнение е че едни 1000лв. дето казваш ще ти стигнат,но а уговорката че трябва колата да е читава.

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
                        Ама верно сме на всяка манджа мерудия тука всичките

                        Колега, фейслифтова алфа за 5000 е зор работа да знаеш (ако търсиш жива де,а не някой съживен труп) особенно ако е нов внос за тия пари се приготви за 600лв за регистрация и оттам нататъка се кръсти да нее пълен дроб,а ако е регистрирана и гледана кола то по-скоро се приготви за поне 6 хилки за покупка , но поне ще си спестиш ядове и време.
                        Като цяло Алфата си е алфа! но трябва да си отваряш очите иначе ще патиш. Търси регистрирана в движение и карай в някой кадърен сервиз за проверка и си ти човека.

                        А вагена,ами ваген... коли които и след 2000г са помпа дюза и лопат та тракат нямат нужда от коментар.

                        П.С> Оги дог колко ли алфи има в бг на реално под 350 хил км(за JTD говоря)
                        Мда.. Остава вариант, тази която не е фейслифт, но не ме кефи толкова.
                        Сигурно ще посабера още пари, или ще се насоча към друга кола.

                        ---------- Post added at 23:22 ---------- Previous post was at 23:18 ----------

                        Първоначално публикувано от Bobiuzunov Покажи съобщение
                        Според линковете които съм ти дал ангренажния комплект на 150 коня е даже по евтин,другото е еднакво,масло филтри и окачване евентуално,така че мое лично мнение е че едни 1000лв. дето казваш ще ти стигнат,но а уговорката че трябва колата да е читава.
                        Задължително ли е колата да я търся в чужбина ?
                        Дали има вероятност тука в БГ да намеря нещо читаво?

                        Comment


                        • #13
                          Ето една добра фейсова 147-ца,по снимки разбира се.
                          http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...8&slink=bvbeh9

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от Bobiuzunov Покажи съобщение
                            Ето една добра фейсова 147-ца,по снимки разбира се.
                            http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...8&slink=bvbeh9
                            Да, разгледал съм в нета обявите. Знам я и тази.
                            Ако има нещо специфично друго относно Алфите, че не се сещам какво да питам.
                            Все още се колебая, на снимки ми харесват много колите, но навсякъде чета много положителни и в същото време много отрицателни мнения и се чудя.

                            Comment


                            • #15
                              Гледам само турбо коли гледаш имаш още два вариянта на вървежни коли фиат купе 16В турбо и алфа гтв 2.0 в6 турбо като фията е ... това са върежни коли също както и пунто 1.4 турбо 131 коня
                              sigpic Алфа Ромео 156 1.8 ГИ T.S 98 г.by The Cleaner (Радко шарниро избивача , човека с големия чук!!!)
                              Фиат Пунто 1.1 6 спид Агу Ex.

                              И да не забравим да сложим бяла роза върху кубчето скраб което ще остане някой ден от алфати ни ...
                              Ramstein - Benzin
                              https://www.youtube.com/watch?v=SEGLhUZRZdY

                              Comment

                              Working...
                              X